آیا دیالیز تنها انتخاب برای دیابتی با 14 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز تنها انتخاب برای دیابتی با 14 درصد عملکرد کلیه

آیا دیالیز تنها انتخاب برای دیابتی eith 14 تابع٪ کلیه؟ برای بیماران دیابتی، عملکرد کلیه 14٪ به معنی کلیه خود را به شدت آسیب دیده است. اگر درمان نشود، زندگی خود را در خطر بزرگ است. به طور کلی، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد برای نجات زندگی خود را، اما من می خواهم به شما بگویم که دیالیز است تنها گزینه برای این بخش از بیمار است.
آن را به همه که GFR و کلیه سطح عملکرد شناخته شده ای می تواند بیماری کلیوی ناشی از دیابت را به 5 مرحله تقسیم می کنند. زمانی که سطح عملکرد کلیه بیماران کمتر از 15٪ است که به معنی بیماری خود است سقوط به بیماری مرحله 5 کلیه. عملکرد کلیه 14٪ است که نسبتا کمتر از این مقدار است، بنابراین ما می گویند وضعیت کلیه بیمار باید کاملا جدی باشد. این است که چرا پزشکان پیشنهاد بیمار مبتلا به این بیماری به دیالیز.
از آنجا که به نفروپاتی دیابتی معمولا باعث عوارض شدید تر از انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، بیماران مبتلا به این بیماری ممکن است گفته شود به قبول دیالیز ealier، هنگامی که عملکرد کلیه خود را کمتر از 20 درصد است، اما بیمار دیگر معمولا پیشنهاد به انجام دیالیز با کلیه 15٪ تابع یا کمتر است. اما، این بدان معنا نیست که باید دیالیز برای بیماران دیابتی با عملکرد پایین کلیه است.
اگر بیماران هنوز ادرار، به این معنی که آنها هنوز هم شانس برای نجات کلیه های خود را دارند. از آنجا که عملکرد کلیه بیمار است بسیار پایین بوده است، ما می خواهم به توصیه سلول های بنیادی.
در سال های اخیر، سلول های بنیادی درمان به طور گسترده ای در کلینیک استفاده شده است و بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی سعی کنید به استفاده از این درمان برای صرفه جویی در کلیه خود را. تا به حال، تعداد زیادی از بیماران موفقیت صرفه جویی در کلیه خود را با این درمان.
اگر شما مبتلا به دیابت با عملکرد کلیه کمتر و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون dilaysis، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: